Jamba-tv

Robban kläckte detta fantastiska namn på den f.d kanalen MTV. 
Skämmes herr bolagschef! Det var musik-kanal, och allt som den visar nu är ju the X effect, dumma idioter. Vansinnig!

Tack för igår, kul och fan va go grillen var! Men jimmy ska fan inte få bestämma att vi ska klämma i oss Morgan med Cola mitt i natten och samtidigt shotta JD, så jävla onödigt ;)

Övriga nyheter, jag har fastnat för "Jag är en vampyr" av markus kyrkogård, förlåt Krunegård. Sjukt lätt att spela är den på piano med. Inga ko... NEJ jag tänker inte säga inga konstigheter för det är ett infekterat uttryck. Råkade slå över till färjan på tvn och led verkligen med mänskligheten.

Ibland står världen still och man undrar vad fan som hände när man missat sekunder. 

In other news, Fia försökte döda mig senast jag var i Kristianstad genom att bjuda på räkor. Fint, verkligen... blev en kort förfest för min del. Snart ner igen, börjar ju bli gammal och grillning med någon som aldrig är tillgänglig kan man ju inte säga nej till. 

KANSKE kommer ner i helgen så nu kan Linn fan inte säga att jag inte har förvarnat, smålänning som hon är :) 

Dagens nöje har varit att pumpa youtube med information och dricka vatten. Hittade en skön lirare som heter Todd Wilbur som lärde mig göra snickers hemma, hur lätt som helst. Ska göra det imorgon. Nu har jag receptet på big mac såsen och massa andra roliga saker, t.ex. vilken deg som pizza hut använder och hur man gör Frappuchino från Starbucks. Ska bli sjukt kul att göra imorgon och dokumentera lite.

Något kul ska det bli!

Kollade på russel "making movies making songs and fighting round the world" crowe idag i gladiator. Robban somnade och jag hade tydligen extended edition så det var massa sköna klipp som jag inte sett innan. Fan va go rulle.

Nu är det 01.19 och dags att posta skiten. 

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag försökte inte alls döda dig. bara kolla av om du verkligen var allergisk! :p var ju inte meningen såklart! HAHA... Förlåt....... KRAM

2009-05-04 @ 09:43:30
URL: http://mittlivsomfia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vicke, du ska ju utmana ödet också.. Samma som när vi åt frulle hemma hos er i Kalmar... Nu vet du att det inte går..:) Dont do it again:) Kramis!

2009-05-13 @ 19:53:14
URL: http://offie85.blogg.se/
Postat av: Fia

du är kass på att uppdatera..

2009-06-04 @ 19:53:08
URL: http://mittlivsomfia.blogg.se/
Postat av: Fia

Kompis, seriöst! Nu vill jag ha en uppdatering!

2009-07-20 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0