Harembyxa

JÄVLA BLÖJA

Vad är det för skit egentligen? Ser ut som en blandning av långkalsonger och mina mjukisbyxor.
Herregud... fulaste jag har sett :)

Men ändå. finns säkert nån som köper det.

Jobbade idag och satt på facebook hela dagen.
Imorgon jobbar jag tidigt och förmodligen blir det något annat roligt som händer då. 

Magnus har fyllt år, så jävla gött, han är gammel som en skata. Jag fyller år snart med, bara någon månad kvar.
Påpekade att han beskriver sina bilder som tele2-duvan, jävla ägg. Dessutom är han en slampa.

Men men livet rullar på och snart är det Berlin, räknar ner... tyvärr var det akut-tvätt idag för på torsdag ska vi grilla, sååå jävla gött.
Ni som är i området får gärna vara med.

Hatar fortfarande småpojkarna som skriver om karl beril. 

House på tv nu, sweet!


Kommentarer
Postat av: Nywertz

verkligen fula! =)

inte ens snygga gina tricot tjejen kunde ha de snyggt!

2009-04-01 @ 00:19:48
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz
Postat av: erica

jag ska skaffa sånna braller, minst ett par i alla färger! jag ska tvinga linn att göra detsamma, tror vi kommer va döläckra. om vi en kan lämna provhytterna utan att totalt dö av skratt...

2009-04-02 @ 22:56:57
URL: http://ericaochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0