Idag är det fest!

När det är fest dricker man wienermelangen. Knapp 4 från vänster, 4e raden.

Ska söka en interntjänst på jobbet nu, hoppas hoppas!

Facebook är underbart.

Vad kan man göra för att fördriva tråkigheten när inget händer?

1. Köp en usb-hund som juckar.
2. Lär dig att göra något du aldrig provat innan
3. Maila alla i ditt team och ställ dumma frågor

Smsa någon random i din telefonbok och fråga vilken glass du ska ta med dig på onsdag.

Jag blir glad av vissa människor. Jag blir glad när vissa människor är glada.

Imorgon är det fredag och även om det är ordning och reda så blir det inga pengar. Skulle väl vara nice ändå med att vinna på lotto. Synd att jag inte spelar på lotto...
Min nya skärm är underbar och mitt tangentbord är kalasbra. Känner mig lite nördig med två  skärmar på skrivbordet men det är det värt.

Facebookchatten har bara dött 10 gånger idag. Jättebrah!

Och det är FAN inte min dators fel, den har blivit infekterad av en mac tror jag... Allt är ditt fel :)

Spotify är världens bästa musiktjänst.
Dagens låt:
M.i.a  - Paper planes


Kommentarer
Postat av: slusken

seriöst, en juckande usb-hund. det är inte gediget, och inte speciellt gentlemannaakigt heller

2009-02-09 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0