2009 - en chans att vara elak

Var ska jag börja?

Okej vi kan börja med sms.

Sms är av ondo, det kan du fethaja att dom är. SMS kan misstolkas och det kan leda till sprucka förhållanden, vänskaper skiljsmässor eller att jag inte kommer att sova på natten..
Det kan göra dig lycklig som ett barn på julafton, kåt som ett djur på morgonen eller förbannad när du inser att du faktiskt inte betyder något i någons liv.

Dela säng? Någon?

Tydligen inte jag, men vissa grejer får man väl utebli från då... Elaka människa skicka såna sms... fy

Nyår var också trevligt.
Min granne har en tonårsdotter som är dum i huvudet, troligtvis på grund av defekta gener från sopkvinnan och skräp-surrogat-pappa.... Hon har lämnat dörren öppen och någon smäller en raketjävel i trappuppgången. Smart... gå o lägg dig.

Arbetet rullar vidare. Kom på plats tre på kontoret i December. Trevligt....

Hittade världens bästa klipp http://www.youtube.com/watch?v=3z1vuiy9IVo&feature=related

Jag har kommit på att mitt kall i livet är att hata ansiktsbokschatten. Helvete vad jag hatar den.

DU är inloggad
DU är utloggad
Du är inloggad
Du är utloggad
* Kunde inte skicka "Vad gör du idag?" *
för du är inte inloggad
DU är inloggad
Blabla Bla är inte inloggad
Blabla Bla är inloggad
Du är utloggad


Jag ska seriöst skalla någon. Och så har jag förbannat ont i min fot. Tror jag ska gå till läkaren imorgon om jag inte kan promenera då....

Senaste positiva utrycken "Du är don johan, fan vad underbar du är, i love you, du är en mycket sjuk människa och för det älskar jag dig"

Tack för att ni förgyllar min dag!

Och nej M. det är fortfarande INTE okej med såna sms. Jag kommer inte kunna sova,.

Helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0