Viktor vs Telia del 2

FORTFARANDE ÅT HELVETE!


Idag jobbade jag hela dagen och när jag försökte ringa detta rövpiskade bolag hade dom 30 minuer väntetid och min fina lunch lägger jag hellre på att konversera om kollegans nya havslägenhet än att lyssna på "Du har slösat bort 40 minuter av ditt liv, din kö är 245 och vi tar aldrig emot ditt samtal"

Lång mening det där.

I varje fall kommer jag hem idag och upptäcker att jag helt plötsligt har Canal+ samtliga kanaler i mitt kanalpaket... Vi snackar sport, filmer, drama, action osv... Tyvärr fungerar bara sport.

Men jag är väldigt medveten om att jag inte har beställt detta fantastiska paket som enligt Telias hemsida kostar 249 kronor i månaden och heter Canal+ Total

Började dagen bra idag och fortsatte ännu bättre... Att bli väckt av telefonsamtal är alltid underbart ^^

Jag har ett nytt mål i livet. Att lära mig spela piano på ett digitalpiano som kommer att levereras innan den 24e är det tänkt. Någon som vill komma och spela med mig?

Ni som väntar på det som gjort mig riktigt förbannad idag behöver inte längta mera nu. Gröna saker är nu på svarta listan.
Inte vilka gröna saker som helst utan feta jävla soptunnor som ställs mitt på min cykelväg. Vad innebär detta i praktiken då? Jo det är att jag måste köra ut i gatan för att jag inte kommer förbi på trottoaren... Och på vägen hem hade någon jävla köttyxa till bulle ställt sig med en stor jävla van högst upp på en kulle och höll på att lasta ur saker så man inte kunde köra ut i vägen för då hade det troligtvis smällt från andra hållet.
Använde lampan på cykeln som sökarljus och lyste på dom som var i bilen att dom fick flytta på sig och det var precis att jag kom förbi när dom feta asen fick pressa sig in i bilen.

Imorgon börjar jag 07:45 och då jävlar säger jag, ska ringa till Telia imorgon från jobbet och kriga lite. Ska se om jag kan spela in samtalet också så ska ni få njuta av lite underbart.

Dagens youtube-klipp: Samtliga grejer av David Sides, en oerhört duktig pianospelare. Han är min tillfälliga idol.

På återseende

---

10 minuter senare..

Jag glömde ju skriva varför Telia fortfarande suger getröv.
Canal+ fungerar inte som det ska, bara sportkanalen som fungerar, dom andra har dålig mottagning.


Om någon från telia hade varit här så hade jag vänligt men bestämt tvingat dom att medelst kraftigt våld applicera sin digitalbox rakt upp i dajmkrysset utan vaselin.

Satans bolag.

Kommentarer
Postat av: Nywertz

hahahahahhaahaha

du är underbar

2008-11-12 @ 07:43:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz
Postat av: Hannah

jag tänkte på det nyss när jag cyklade till jobbet. varför är ALLT och ALLA ivägen på cykelbanor?! Jag vill ha en cykelbana bred som en trefilig jävla motorväg som går direkt till jobbet och som bara jag har tillgång till. Så man engångföralla slipper känna att det är en dödsbana man ger sig ut på. Och då har det inte ens blivit halt!

2008-11-12 @ 08:52:51
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0