Om man hade ett eget intro

<klippt från msn igår>
2008-11-08 11:51:30 Linn säger:  Vicke du måste skapa en egen blogg!!!!
2008-11-08 11:51:37 Linn säger: Vicke jag och erica läser din gamla på lunar:D mohahahahahahha skrattar så vi dör
</klippt från msn igår>

Om uppstarten av min blogg hade haft ett eget intro så hade det nog varit det stycke som spelas i Apocalypse now, Ride of the Valkyries av Richard Wagner.

Gamla inlägg skulle skymta förbi i långsamt tempo samtidigt som bilden av min svarta soffa behagligt mjukt skulle skymta fram gradvis för att sedan bara stå där. Ensam och jävlig i ett vardagsrum där grannarna har bestämt sig för att ha fest rakt ovanför och köpa sitt jävla förbannade rock-band och dessutom sakna taktkänsla.... Från denna soffa skulle jag resa mig, ställa laptopen på skrivbordet och sedan bege mig uppåt alltmededan valkyriornas rytt skulle eka från ett väl uppskruvat högtalarsystem på mitt våningsplan.
Sakta skulle mina steg eka hårt mot trappans golv tills jag nådde dörren och höjde näven för att banka på. Och VAD händer? Jo tro fan det slutar låta bara jag skriver detta...
Tankekraftens tid är inte förbi.

Men skit i det som min käre vän Itzak skulle ha sagt, och förmodligen lagt till att "personen ifråga avled 1894 på ett mentalsjukhus"

Här är ett utdrag från min förra blogg och det avslutande inlägget på min bloggkarriär på fjortisarnas paradis.

full eller nåt
Sön 28 maj 2006 01:40
Kategori: Övrigt, 15 läsare totalt

jag är full :) alla är roliga. idag har jag pratat engelska, svenska, finska, spanska, italienska och tyska. slå det! puss era jävlar

--


Så jävla kul var det.

Sen dess har skrivandet legat i träda som bönderna säger. Under ytan har hatet mot otaliga människor, möjligheter och slutsatser som jag aldrig kommer att dra vuxit till ofantliga proportioner och fan vet om inte det är dags att skriva av sig ibland.

Nu började t.ex mina grannar spela rock band igen. Fan ta dom just nu! Aldrig hänt innan. Knarkare är vad dom är, i varje fall låter dom som knarkare... Sången är inte jättevacker och jag dricker inte idag så jag känner inte för att gå dit.
Förövrigt har jag föräldrarna på besök.

Vi har ätit mat.

Det är väl i princip allt vi har gjort.
tror jag

Jag har fått en chokladjulkalender, så i år behöver jag inte äta upp Ericas julkalender. För er som kommer ihåg/var med så slutade julfirandet i korridor 3 med att jag och Tom bälgade i oss ofantliga mängder öl och jag käkade upp Ericas choklad på fyllan. Fast det kommer jag inte ihåg. Detta KAN ha varit 2005.
Snart tre år sen alltså, livet går fort när man har roligt.

Nu sitter man här, 25 år och håret börjar falla av huvudet och livet är jävligt skönt just nu.

Kan väl knappast skriva mera än detta just nu. Det är ju trots allt ett intro och jag har två minuter innan klockan blir 9/11 -2008. I USA tror dom inte på att skriva datum åt rätt håll. Dom är relativt dumma i huvudet men dom röstade fram Obama så vi får väl se om jag kan höja min uppfattning.

Nu släpper vi bromsen gott folk. Känn dig som soldaterna i helikoptern i Apocalypse now när dom är på väg mot den ovetande byn i Vietnam för inte en jävel vet vart det här kommer att leda.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, detta kan bli intressant läsning i framtiden =p O välkommen till bloggvärlden =p

2008-11-09 @ 00:08:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Fia

Puss min vän. Läser på!

2008-11-09 @ 02:49:06
Postat av: Nywertz

TJOHO världens bästa viktor har skaffat blogg, aj lajk it! PUSS FÖR FAN

2008-11-10 @ 09:51:49
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz
Postat av: Hannah

WIE! Ytterligare en blogg att läsa mellan samtalen på jobbet ;D Hoppas allt är bra i kalmar, tramsstad. Kristianstad däremot är en stolt och vacker stad. Och när kommer du hit igen? Nu ska jag gå och köpa näsdroppar i plastförpackning. Pusspuss

2008-11-10 @ 16:03:00
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Susann

Hej, trevligt att se att du har en blogg nu så man kan ha lite kolla på dig :) Allt bra i Kalmar?

2008-11-10 @ 16:39:19
Postat av: Joan

Vicke, va glaad jag blir :D

2008-11-10 @ 17:09:49
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Linn

Ibland kommer jag med sjukt bra idéer:D mohahahaa. lav oooo. puss din jävel

2008-11-10 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0