Vad är normalt?

I Sverige är det fan inte normalt att två män går ut och äter på en restaurang.
Om man gör det så tror alla servitriser per automatik att man är homosexuell. Sen hjälper det ju inte om man serveras lite för lite mat, potatisgratängen var god men det var en liten jävla låda som vi fick. I detta fallet tar vi och delar på det sen ska jag vara snäll och slänger över lite extra till Robban och vad händer... Jo samma servitris som redan antagit att vi är homosexuella kommer precis och ser detta och ger oss ett sånt där "vad gulliga ni är" -leende ...

Men det var våran lördagskväll det, sen har JAG kollat på Quantum of solace på tv, via datorn. Min vän och vapendragare Robban stendäckar på soffan och vaknar inte av att jag pratar med honom. Kul nog så vaknar ju fanskapet i slutet av filmen och somnar om.
Imponerande, det var länge sen nu. Jag påpekar att han har en säng som är typ 20 steg bort men han muttrar något "Nej" och somnar om...


Nu är det juletider, och då måste man pynta. Vi har köpt en julgran som heter Fjädergran... Den är rent jävla vulgärt ful, men ack så trevligt grönt ljus den sprider. Och Fia bara så du vet så FÅR en julgran vara blå.

Vi har promenerat långa rundor och lärt oss hur man inte ska gå här i området om man ska komma rätt.

På tisdag åker jag hem!

Det roliga är att det där ovan gjorde jag med en knapptryckning av misstag. Det var inte ens tänkt att bli så stort. Skumt värre... Jag måste lära mig fler kortkommandon.

Min käre vän M. har lyckats igen. Bra jobbat gubben! Keep it up, på juldagen kommer jag med mitt metspö så fiskar vi lite :)

God mat gjorde jag i fredags, gräslök och färskostfyllda köttfärsbiffar med potatisklyftor. Sjukt gott.
Ute på Larmgatan 10 käkade vi fläskfilé och jag är helt övertygad om att jag kan göra godare så jag ska testa det någon gång efter nyår.

Vi har fina vita kvistar med lampor innanför dörren också, och vi bestämde oss för att inte köpa den fina god jul dörrmattan som lyste så friskt.

Snart är det jul och jag har ingen julkänsla utan snö så det så.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahahaha, nej, en julgran ska vara äkta, lukta gott och vara GRÖN! Och av mig ska ni få karta och kompass som värdparspresent när jag kommer på nyår. Hahahaha.. presenter, på en torsdag! jo, man tackar :p puss gubben

2008-12-22 @ 11:55:13
URL: http://mittlivsomfia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vicke!! God Jul!!!! Hoppas du får en underbar jul hemma! Fina paket och go maud! Kramis!

2008-12-23 @ 22:38:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0